tiistai 5. joulukuuta 2017

Mitä annat lahjaksi?

Luukku 5

Kysyimme simeiltämme, mitä he antavat ystävilleen joululahjaksi tänä vuonna. Hyödynnä vinkit omissa jouluostoksissasi!


Miro Mikaliini: "Minä annan koulukaverilleni Aartolle lahjaksi itse tekemiäni leivonnaisia, tai oikeastaan äiti leipoi ne. Emme ole tunteneet Aarton kanssa kauaa, enkä vielä täysin tiedä, minkälaisista lahjoista hän pitää. Mukavan makoisa lahja kuitenkin piristää ketä tahansa jouluaattona."

Liisa Hullula: "Minulla sattui olemaan kolme pianoa, joten annoin yhden niistä rakastetulleni Mirolle joululahjaksi. Olen käynyt treffeillä monen eri miehen kanssa, ja jostain syystä kaikki haluavat tuoda minulle pianoja onnistuneiden treffien kunniaksi. Niinpä luovun nyt yhdestä pianostani, sillä enhän minä niitä kaikkia voisi kuitenkaan yhtä aikaa soittaa."

Seppo Miesaari: "Hyvä ystäväni Jenni tykkää huolehtia kissanpennuista, joten päätin ilahduttaa häntä lahjoittamalla hänelle kolme kissanpentua. Meillä on kumpaakin hyödyttävä järjestelmä, jossa minä annan kissoilleni syntyvät pennut Jennin kasvatettavaksi, ja kun pennut ovat täysi-ikäisiä, tuo Jenni kissat minulle takaisin, jolloin voin myydä ne eläinkaupassani."

Mika Mikaliini: "Talossani on jo jonkin aikaa ollut turhaan pölyttymässä taikalamppu, eikä kukaan perheenjäsenistä ole keksinyt mitä voisimme tehdä sillä. Satuin kuulemaan Kristofferin menettäneen läheisensä, ja minun kävi häntä sääliksi, joten päätin antaa taikalampun hänelle, jotta hän kykenee herättämään kuolleen simin henkiin. Emme tunne Kristofferin kanssa kovin hyvin, mutta halusin auttaa menetyksen kokenutta perhettä."

♦ Kasa & Fiku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti